سازه سرما – تولید کننده یخچال صنعتی

چنانچه به تازگی قصد خرید تجهیزات برودتی صنعتی دارید یا قصد دارید این تجهیزات را تعویض نمایید، به شما خرید یخچال صنعتی از سازه سرما را پیشنهاد می نماییم. در اینجا قصد داریم اطلاعاتی درباره ی انواع تجهیزات برودتی از جمله یخچال صنعتی را به شما عزیزان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

درباره ی یخچال صنعتی بیشتر بدانیم

یخچال صنعتی شامل انواع یخچال های ایستاده یا صندوقی می شود. یخچال صنعتی بسته به مورد مصرفی به دو شکل درب دار و بدون درب تولید می شوند. نمونه های بدون درب یخچال ها با داشتن پرده ی هوا، سرمایش لازم را برای محصول مورد نظر حفظ می نمایند. شما می توانید کالا ها و مواد غذایی را با توجه به قابلیت نگهداری آن ها در هر یک از این یخچال ها که مناسب تر است نگهداری نمایید. یخچال صنعتی ایستاده ی روباز به منظور نگهداری مواد همراه با استفاده ی ویترینی طراحی شده است تا افراد بتوانند به راحتی محصول غذایی مورد نظر خود را مشاهده نمایند و به آن دسترسی داشته باشند. انواع یخچال صنعتی همچنین دارای نورپردازی ال ای دی هستند تا روشنایی لازم جهت مشاهده و انتخاب محصول را داشته باشند. یخچال های صنعتی باید به شیوه ای طراحی شوند که شیشه ی آن ها بخار نکند و دید را برای مشتری با مشکل مواجه نسازند. برخی از یخچال ها با دو درب طراحی می شوند یک درب در جلو و یک درب در پشت یخچال. این یخچال ها را می توان در وسط فروشگاه قرار داد و دسترسی همگان برای برداشتن مواد غذایی از آن ها آسان است.

چگونه یک یخچال یا فریزر صنعتی خوب انتخاب کنیم

انتخاب نوع فریزر یا یخچال صنعتی، به نوع مصرف شما و محلی که قرار است تجهیزات برودتی در آنجا استقرار یابد بستگی دارد. یکی از نکاتی که لازم است به آن توجه کنید، قرارگیری محل کمپرسور است. کمپرسور بخشی از یخچال است که باعث حفظ سرمایش در آن می شود. برخی از انواع یخچال صنعتی دارای کمپرسور در بالا و برخی دارای کمپرسور در پایین هستند. یخچال هایی که دارای کمپرسور در بالا هستند، طول عمر بیشتر و قیمت بالاتری دارند. اما یخچال صنعتی با کمپرسور در پایین، قیمت پایین تری دارد زیرا طول عمر آن نیز کمتر است. اما حسنی که دارد این است که هم فضای بزرگتری دارد و هم وجود کمپرسور در پایین آن جهت دسترسی آسان تر می باشد.

اندازه و سایز در خرید تجهیزات برودتی

میزان بزرگی و گنجایش یخچال یا فریزر به حجم مواد غذایی بستگی دارد که قصد دارید در آن نگه دارید. همچنین مهم است که فضایی که برای قرارگیری یخچال می توانید در نظر بگیرید چقدر است و چه بودجه ای را می توانید برای آن صرف نمایید. اگر نخستین بار است که قصد تهیه ی تجهیزات برودتی دارید و تجربه ای در این زمینه ندارید، همکاران ما می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. کافی است اطلاعاتی درباره ی شرایط مکان خود و نوع و میزان نسبی مواد غذایی که قصد دارید یخچال یا فریزر را برای آن تهیه کنید در اختیار سازه سرما قرار دهید تا بهترین مشاوره را جهت انتخاب تجهیزات برودتی مناسب به شما ارائه دهند. نکته ی دیگر میزان بازده انرژی در یخچال صنعتی است. برای آن که هم عمر یخچالتان بیشتر باشد و هم به صرفه جویی در مصرف برق و انرژی و نیز محیط زیست خود کمک نمایید، لازم است به شاخص بازده انرژی که روی هر یخچال قرار دارد توجه کنید. یخچال های صنعتی دارای چرخ هایی مناسب جهت جابجایی هستند. چنانچه نوع این چرخ ها مناسب و باکیفیت باشد حتی در افزایش عمر یخچال نیز موثر است. یخچال های صنعتی چرخ دار به دلیل حرکت آسان هم برای جا به جایی و هم برای تمیز کردن وسایل راحت و مناسب هستند. تیم ما تلاش می کند همواره بهترین و با کیفیت ترین قطعات را در تولید یخچال، فریزر و سایر تجهیزات برودتی به کار ببرد.

آشنایی با سردخانه صنعتی

سردخانه ی صنعتی نیز نوعی از تأسیسات جهت نگهداری مواد غذایی و محصولات کشاورزی فاسد شدنی است.  احداث سردخانه ی صنعتی در انواع بالای صفر و زیر صفر صورت می گیرد. در سردخانه ی صنعتی از مبرد هایی مثل فریون و آمونیاک، بسته به نوع کاربری آنها استفاده می شود. همچنین این سردخانه ها دو نوع ثابت و متحرک دارند. سردخانه ی بالای صفر دارای درجه یک تا چهار درجه است که برای محصولاتی طراحی و ساخته می شود که نیاز به دمای بالاتر از حد انجماد دارند. این سردخانه ها همچنین به دو شکل کوتاه مدت و بلند مدت ساخته می شوند که اولی برای محصولاتی است که به تدریج در سردخانه قرار می گیرند و پس از زمان کوتاهی نیز از آن خارج می گردند. اما نوع بلند مدت آن ها ویژه ی انبارهای تجاری است و معمولاً به محصولات کشاورزی، نظیر میوه جات و صیفی جات و گل و گیاه و همچنین محصولات لبنی اختصاص می یابد.

سردخانه های زیر صفر مختص محصولاتی هستند که باید به صورت منجمد نگهداری شوند. محصولات و مواد غذایی مثل گوشت، مرغ و ماهی منجمد و نیز سبزیجات منجمد در این سردخانه ها نگهداری می شوند.

تاپینگ بستنی

تاپینگ بستنی آشنای نظر همگان است. منظور از تاپینگ بستنی همان تجهیزات سرمایشی است که بستنی فروشی ها از آن ها استفاده می کنند. تاپینگ بستنی باید سرمایش بیشتری نسبت به سایر یخچال ها داشته باشد. برخی از این محصولات دارای چرخ جهت جابجا شدن دائمی هستند و برخی نیز برای قرارگیری در یک مکان ثابت طراحی شده اند.  این محصول معمولاً شامل فضاهای تقسیم بندی شده و مجزایی برای نگهداری انواع بستنی های متنوع است.

آبسردکن استیل

آبسرد کن استیل نیز محصول دیگری است که توسط این تیم طراحی و ساخته می شود. استیل بودن بدنه ی آبسرد کن ها به دلیل پیشگیری از زنگ زدگی بخش های گوناگون آن است. همچنین فلز استیل مقاومت بی نظیر و عمر بالایی دارد. آبسردکن ها نیز انواعی دارند. تعداد شیرهایی که برای آن ها تعبیه شده بسته به جمعیتی که در محل مورد نظر رفت و آمد دارند، انتخاب می شود. مثلاً برای جمعیتی معادل پنجاه نفر از آبسرد کن با دو شیر استفاده می شود. این آبسرد کن ها از نظر جنس بدنه، قدرت کمپرسور و گنجایش مخزن نیز انواع گوناگونی دارند که بسته به نیاز خود می توانید نوع مناسب آن را سفارش دهید.

مفتخریم که تولید کننده ی ملی و عرضه کننده ی انواع تجهیزات برودتی مورد نیاز شما با چندین سال سابقه درخشان در عرصه صنعت کشور باشیم. آنچه فعالیت تیم سازه سرما را منحصر به فرد می کند، تولید کارها به صورت سفارشی و یونیک و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است. تیم متخصصان ما بسته به نیاز شما مشتریان گرامی سفارش انواع یخچال، فریزر صنعتی و  سردخانه صنعتی ، تاپینگ بستنی ، آبسردکن استیل را به صورت اختصاصی دریافت نموده و با استفاده از مدرن ترین فناوری های روز و کاربرد قطعات با کیفیت همراه با کارشناسی و تخصص مناسب، تجهیزات برودتی مناسب نیاز شما را طراحی نموده و به تمامی نقاط ایران و دنیا ارسال می کند. جهت سفارش محصول می توانید از راه های ارتباطی موجود در همین سایت اقدام نمایید.

یک دیدگاه برای “سازه سرما – تولید کننده یخچال صنعتی”

  1. انجام درج تبلیغات صنایع و مشاغل و برندها و… در سایتهای نیازمندی عمومی فعال با هر میزان متن و کلمات دلخواه و با امکان درج کلمات کلیدی دلخواه و قرار گرفتن در نتایج برتر گوگل

    امروزه دیجیتال مارکتینگ، دارای اهمیت بسیار بالایی نزد صاحبان کسب و کارها و صنوف و برندها و… میباشد که یکی از اصلی ترین روشهای دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات گستردۀ ماندگار در سایتهای فعال میباشد

    تعداد سایتهای تبلیغاتی فعال در اینترنت در حال حاضر 470 سایت نیازمندی می باشد که آگهیها در اکثر این سایتها سالها باقی می مانند. فلذا تمامی مشاغل و صنوف و اشخاص و شرکتها و… مایلند در این 470سایت بانک مشاغل، آگهی خود را ثبت کنند. بدون محدودیت در تعداد حروف و کلمات و نیز با امکان درج عکس و تصویر و نیز امکان درج آدرس سایت یا وبلاگ شما که در حدود 100-150 سایت از این سایتهای تبلیغاتی قابلیت کلیک و لینک مستقیم بصورت رایگان را دارند و مشتریانتان میتوانند با یک کلیک، وارد سایت یا وبلاگ شما شوند

    اما بسیاری از مشاغل، یا وقت انجام تبلیغات در پانصد سایت را ندارند و یا دانش و تجربه کافی را. بنابراین انجام تبلیغات در سایتهای نیازمندی را به گروه تبلیغاتی پرستو می سپارند
    اطلاعات کاملتر و نمونه مشتریان و تعرفه و… در:
    http://www.nikman.ir/freetablighat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *