آشنایی با سایت دیلی فوتبال https://dailyfootball.ir

شمار افرادی که به ورزش فوتبال علاقه مند هستند در کشور ایران کم نیست. علاقه مندان به ورزش فوتبال همواره به دنبال آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان هستند. یکی از سایت هایی که اخیرا راه اندازی شده است،  دیلی فوتبال نام دارد که در زمینه ارائه آخرین اخبار ورزش فوتبال ایران و سراسر جهان مشغول فعالیت می باشد. هرچند این سایت کار دشواری در مقایسه با رقبا سرسختی چون ورزش 3 دارد اما تنوع بخش های این سایت و تخصصی بودن سایت در زمینه فوتبال می تواند کمک زیادی در بهتر دیده شدن این سایت داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با سایت دیلی فوتبال و سمت های مختلف سایت آشنا کنیم بنابراین به علاقه‌ مندان ورزش فوتبال پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با سایت دیلی فوتبال  

ورزش فوتبال یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی در ایران و جهان به شمار می آید که علاقه مندان بسیاری پیگیر اخبار فوتبال ایران و جهان هستند. سایت دیلی فوتبال یکی از پایگاه های خبری بازنشر اطلاعات ورزش فوتبال محسوب می شود. این پایگاه خبری در شهریور ماه 1398 راه اندازی شده است و در تلاش است تا آخرین اخبار مربوط به فوتبال ایران و جهان، پخش زنده مسابقات فوتبال، نتایج زنده فوتبال، نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا و … را در تمام ساعات شبانه روز به زبان فارسی برای کاربران سراسر دنیا ارائه دهد. همچنین این پایگاه خبری علاوه بر انتشار اخبار و اطلاعات مرتبط با فوتبال ایران و جهان در وب سایت، به ارائه مطالب در شبکه های اجتماعی نیز مشغول فعالیت است.

به منظور مطالعه اخبار و اطلاعات سایت دیلی فوتبال می توانید به وب سایت این پایگاه خبری به نشانی https://dailyfootball.ir مراجعه کنید و از قسمت های مختلف این سایت اخبار و اطلاعات و ویدئوهای مربوط به مسابقات فوتبال را مشاهده نمایید.

قسمت های مختلف سایت دیلی فوتبال

یکی از سایت های فعال در زمینه بازنشر اطلاعات و اخبار از مراجع معتبر، سایت دیلی فوتبال محسوب می شود. علاقه مندان به رشته فوتبال برای آگاهی از اخبار فوتبال ایران و جهان با مراجعه به وب سایت dailyfootball با قسمت های مختلفی مواجه خواهند شد که قسمت های اصلی سایت دیلی فوتبال عبارتند از:

معرفی کامل و جامع قسمت های مختلف سایت دیلی فوتبال

همانطور که گفته شد، سایت دیلی ورزش فوتبال که اخیرا راه اندازی شده است به انتشار اخبار فوتبال ایران و جهان می پردازد. این سایت خبری از قسمت های مختلفی برخوردار می باشد که در ادامه به معرفی هر قسمت می پردازیم:

  • صفحه اصلی سایت

اگر به دنبال آخرین اخبار فوتبال ایران و اروپا هستید، می توانید به نشانی اینترنتی https://dailyfootball.ir مراجعه کنید. با باز کردن این آدرس، صفحه اصلی سایت را مشاهده خواهید کرد که جدیدترین اخبار مربوط به ورزش فوتبال و قسمت های مختلف سایت به نمایش در آمده است.

به طور کلی در قسمت بالایی صفحه اصلی این پایگاه خبری چندین اخبار پربازدید را مشاهده می کنید که با کلیک بر روی هر یک از آنها، می توانید از جزئیات خبر مطلع شوید. در بخش پایینی این سایت ستون مجزا مربوط به فوتبال ایران، ستون مجزا مربوط به فوتبال جهان، ویدئوهای پربازدید، تصاویر و نقل و انتقالات مهم دنیای فوتبال به نمایش درآمده است.

  • صفحه فوتبال ایران

یکی از قسمت های سایت دیلی فوتبال به اخبار مهم فوتبال ایران مرتبط می شود. شما می توانید با کلیک بر روی بخش صفحه فوتبال ایران از کلیه اخبار روز فوتبال ایران که به صورت ستون خبری طراحی شده اند، مطلع شوید.

  • صفحه فوتبال جهان

علاقه مندان به فوتبال اروپا با مراجعه به سایت دیلی فوتبال، می توانند از قسمت صفحه فوتبال جهان به مطالعه آخرین اخبار مربوط به فوتبال اروپا بپردازند.

  • نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا

یکی از جذاب ترین قسمت های سایت دیلی فوتبال به نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا اختصاص یافته است. بنابراین علاقه مندان به آگاهی از نقل و انتقالات فوتبال ایران و جهان، می توانند با کلیک بر روی این قسمت از آخرین نقل و انتقالات دنیای فوتبال مطلع شوند.

  •  ویدئو

از پربازدیدترین بخش های هر سایت خبری، قسمت پخش ویدئو محسوب می شود. در سایت dailyfootball نیز بخشی برای نمایش ویدئو و کلیپ های جذاب مسابقات فوتبال ایران و جهان در نظر گرفته شده است. علاقه مندان به رشته فوتبال برای مشاهده خلاصه بازی های مهم برگزار شده در ایران و جهان، می توانند به این بخش از سایت مراجعه کنند.

  • عکس و تصاویر

یکی دیگر از قسمت های دیدنی سایت خبری دیلی فوتبال به عکس و تصاویر عناوین مهم خبری مربوط می شود. در این بخش از سایت تصاویری از مهمترین اخبار دنیای فوتبال ایران و جهان به صورت ستون خبری به نمایش گذاشته شده است.

  • پخش زنده فوتبال

قسمت پخش زنده فوتبال یکی از بهترین بخش های سایت های ورزشی به شمار می آید. مخاطبان و علاقه مندان به مشاهده مسابقات ورزشی به منظور آگاهی از زمان و جزئیات مسابقات مهم فوتبال در ایران و سراسر جهان، می توانند به این بخش از سایت مراجعه کنند. علاقه مندان به مسابقات فوتبال می توانند با مراجعه به پخش زنده فوتبال به صورت آنلاین مسابقات در حال برگزاری را مشاهده کنند.

  • نتایج زنده فوتبال

از دیگر بخش های پربازدید سایت دیلی فوتبال، نتایج زنده فوتبال محسوب می شود. مخاطبان و علاقه مندان به ورزش فوتبال می توانند با ورود به این بخش از سایت از زمان برگزاری مسابقات مهم فوتبال ایران و جهان مطلع شوند. در این بخش از سایت نتیجه مسابقات فوتبال در حال برگزاری با جزئیات به نمایش عموم در آمده است. بنابراین اگر می خواهید از نتیجه ثانیه به ثانیه یک مسابقه فوتبالی آگاه شوید، توصیه می کنیم به قسمت نتایج زنده فوتبال در سایت دیلی فوتبال مراجعه کنید.

  • موضوعات و مطالب پربازدید

یکی از قسمت های سایت خبری دیلی که به صورت ستون خبری در صفحه اصلی سایت مشخص می باشد، موضوعات و مطالب پربازدید محسوب می شود. در این ستون خبری چندین موضوع پربازدید در چند روز گذشته به نمایش در آمده است. شما به عنوان علاقه و مخاطب اخبار ورزشی می توانید با کلیک بر روی هریک از این موضوعات از جزئیات خبر مطلع شوید.

انتشار اطلاعات اخبار از شبکه های اجتماعی

دیلی فوتبال علاوه بر بازنشر اخبار و اطلاعات در وب سایت https://dailyfootball.ir به انتشار اخبار فوتبال ایران و جهان در شبکه های اجتماعی مختلف نیز مشغول فعالیت است. علاقه مندان به آخرین اخبار مربوط به فوتبال ایران و اروپا، پخش زنده مسابقات مهم فوتبال، نتایج زنده فوتبال، نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا و … می توانند از صفحات مربوط به دیلی فوتبال در شبکه های اجتماعی پیگیر اخبار ورزش فوتبال باشند.

همانطور که گفته شد، این سایت تازه تاسیس کار دشواری در رقابت با سایت های پربازدید چون ورزش 3 دارد و باید تلاش زیادی در جلب نظر مخاطب انجام دهد. این سایت با در نظر گرفتن صفحات اجتماعی برای بازنشر اخبار ورزش فوتبال و راه های ارتباطی این امکان را برای مخاطبان فراهم کرده است تا نظرات و پیشنهادات خود را بیان کنند.

ارتباط و تماس با سایت

سایت dailyfootball تمام سعی خود را به کار گرفته است تا در انتشار انواع اخبار ورزشی اصول حرفه ای و اخلاقی را رعایت کند و اخبار را از مراجع و پایگاه خبری معتبر بازنشر دهد. حال علاقه مندان به اخبار ورزشی برای بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود نسبت به بخش های مختلف سایت و صفحات اجتماعی دیلی فوتبال، می توانند از طریق آدرس پست الکترونیکی به نشانی info@dailyfootball.ir  اقدام کنند. دیلی فوتبال همواره به نظرات و پیشنهادات مخاطبان سایت و شبکه های اجتماعی خود احترام می گذارد و تمام تلاش مجموعه برای کسب رضایت مخاطب خواهد بود بنابراین مجموعه دیلی فوتبال را از نظرات و انتقادات ارزشمند خود بی نصیب نگذارید و ما را در ارائه خدمات جامع و کامل برای مخاطبان یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *