خرید یخچال صنعتی با بهترین کیفیت

یخچال صنعتی دارای انواع مختلفی است. هر یک از این یخچال ها دارای کاربردهای گوناگونی است که افراد می توانند با توجه به نیاز خود یکی از انواع آن ها را تهیه کنند. اما نکته ای که در خرید انواع یخچال صنعتی وحود دارد این است که باید این یخچال ها دارای گارانتی باشند تا در صورت هر گونه خرابی شما بتوانید با کمترین هزینه این یخچال ها را خریداری کنید.

یخچال ایستاده یکی از پر استفاده ترین انواع یخچال صنعتی

یخچال ایستاده یکی از انواع یخچال صنعتی است. یخچال های ایستاده همان یخچال هایی هستند که شما در بسیاری از فروشگاه ها آن را می توانید مشاهده کنید. یخچال های ایستاده دارای کاربردهای متفاوتی هستند و در انواع فست فودها، به عنوان یخچال نوشیدنی، به عنوان یخچال قصابی، به عنوان یخچال کبابی، آبمیوه فروشی ها، سوپرمارکت ها، پروتئینی ها و … قابل استفاده هستند. این گونه از یخچال ها دارای اندازه هایی متفاوت هستند و می توان آن ها را در هر محلی از فروشگاه نگهداری کرد. یخچال های ایستاده معمولا دارای درب کشویی یا لولایی برای آنها استفاده می شود. بیشتر مغازه ها و فروشگاه های بزرگ ترجیح می دهند تا از یخچال های ایستاده ای که دارای درب های بیشتری هستند استفاده کنند تا دسترسی به همه قسمت های یخچال برای آنها و مشتریان راحت تر باشد.

هوا در داخل اینگونه از یخجال ها به صورت یکنواخت به مواد غذایی می رسد و همین باعث می شود تا هر گونه مواد غذایی و دیگر اقلام داخل این یخچال ها تازه باقی بمانند. به علت اینکه بدنه این یخچال ها از جنس استیل است، می توان به راحتی آنها را شست. اینگونه یخچال ها را یخچال هایپرمارکتی نیز می نامند.

یخچال بستنی یکی از انواع یخچال صنعتی

یخچال های بستنی که به آنها تاپینگ بستنی هم گفته می شود، یکی از انواع یخچال صنعتی است که در مغازه ها و فروشگاه های هایپر و بستنی فروشی ها بسیار کاربرد دارد. اینگونه از یخچال ها به صورت صدوق هستند و به همین دلیل به آنها یخچال های صندوقی هم گفته می شود. این یخچال ها نیز در انواع اندازه ها وجود دارد. موتور این یخچال ها به گونه ای ساخته شده است که کمترین گرما را تولید می کند و به همین دلیل این یخچال ها برای نگهداری از بستنی بسیار مناسب هستند. شما می توانید به راحتی هر چندبار که می خواهید در یخچال را باز کنید بدون آنکه این یخچال هیچگاه برفک نمی زند و شیشه های آن هیچ گاه عرق نمی کند. طراحی ظاهری این گونه از یخچال ها هم بسیار زیبا و چشم نواز است.

یخچال مکعبی از انواع یخچال های صنعتی

یکی دیگر از انواع یخچال صنعتی، یخچال های مکعبی هستند. یخچال های مکعبی به صورت ایستاده و ویترینی در فروشگاه ها استفاده می شود. در قنادی ها از این یخچال ها به عنوان یخچال قنادی استفاده می شود و به راحتی می توان انواع شیرینی ها را بدون اینکه خراب شوند، در آن نگهداری کرد. اینگونه از یخچال ها برای راحتی استفاده دارای چرخ هایی هستند و دارای شیشه های دو جداره برای نفوذ هر گونه هوا یا عوامل خارجی به درون یخچال هستند. گردش هوای سرد مابین طبقات به طور مناسبی توزیع می شود و همین امر سبب نگهداری راحت هرگونه مواد غذایی در داخل این گونه از یخچال ها می شود. یخجال های مکعبی دارای تحمل بار بالایی هستند و به راحتی می توان مواد غذایی زیادی را در آن نگهداری کرد.

یخچال پرده هوا از انواع یخچال های صنعتی

از دیگر انواع یخچال صنعتی و پر کاربرد در فروشگاه ها و انواع مراکز صنعتی، یخچال های پرده هوا هستند که اینگونه از انواع یخچال صنعتی بسیار پر کاربرد نیز می باشد. یکی از ویژگی های اصلی این یخچال ها این است که به دلیل داشتن منافذ در طبقات، لایه ای از هوا در همه طبقات پخش می شود و براحتی پس از روشن کردن یخچال و گذشت حدود ۱ دقیقه، دمای یخچال یک دمای استاندارد است و شما به راحتی می توانید انواع مواد غذایی را رد آن نگهداری کنید. این یخچال ها علاوه بر ظاهر شکیلی که دارند، دارای فضای بسیاری برای چیدمان مواد غذایی هستند و از سوی دیگر هوای درون محفظه یخچال همیشه مطبوع است و همین امر سبب شده است تا اینگونه از یخچال های صنعتی برای بسیاری از فروشگاه داران یکی از گزینه های بسیار محبوب و مناسب باشد.

مزیت استفاده از یخچال های صنعتی

یخچال های صنعتی بر خلاف یخچال های قدیمی دارای مزیت های بسیاری هستند و همین مسئله باعث شده است تا استفاده از اینگونه از یخچال ها روز بروز در حال افزایش باشد.

  • انواع یخچال صنعتی دارای طرح ها و اندازه های گوناگون هستند و به راحتی می توان آن را در مکان هایی با کاربردهای گوناگون استفاده کرد.
  • یخچال های صنعتی باعث کاهش اتلاف انرژی می شوند و به همین دلیل می توان مدت طولانی از آن ها استفاده کرد.
  • یخچال های صنعتی اغلب دارای گارانتی هستند و پس از خریداری، در صورت وجود هر گونه مشکل می توان از گارانتی آن استفاده کرده و در هزنیه ها صرفه جویی کرد.
  • در یخچال های صنعتی می توان انواع مواد غذایی را با حجم بالایی برای مدت طولانی نگهداری کرد و نگران خراب شدن آنها نبود.
  • با استفاده از یخجال های صنعتی به راحتی می توان به مواد غذایی دسترسی پیدا کرد.
  • یخچال های صنعتی دارای درب هایی کشویی یا لولایی هستند و به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد.

نحوه کارکرد یخچال های صنعتی

گاز سرد شده پس از روشن شدن یخچال با فشار به محفظه اپراتور ارسال می شود. این کار باعث می شود تا گاز تولید شده گرمای درون سردخانه را بگیرد. سپس با قسمت مکش موتور این گاز به سمت خارج هدایت می شود و به قسمت پشت یخچال می رود.پس از سرد شدن گاز در قسمت پشت یخچال، گاز مجددا به  داخل کمپرسور رفته و جریان پیدا می کند. اینکار انقدر انجام می شود تا محفظه درون یخچال دارای هوایی با دمای استاندارد شود.

یخچال های صنعتی را از کجا تهیه کنیم؟

شاید برای شم این سوال پیش آید که یخچال های صنعتی را از چه مراکزی بخریم و بهترین برند برای یخچال های صنعتی چه برندی است. شما می توانید انواع یخچال های صنعتی را از شرکت ما خریداری کنید. یخچال های تولیدی شرکت ما دارای استانداردهای لازم هستند و از همه مهمتر همه محصولات تولیدی ما دارای گارانتی پس از فروش هستند که مشتریان می توانند از آن ها استفاده کنند. محصولات تولیدی ما به دلیل کیفیت بالایی که در ساخت و تولید دارند به کشورهایی همچون عراق، تاجیکستان، افغانستان، عمان، قطر، کویت، ازبکستان و همه کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شوند. این یخچال ها توسط متخصصان داخلی و با تجربه ما تولید شده اند تا شاید بتوانند گامی در رضایت مشتریان بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *